Lista mea de bloguri

duminică, 24 octombrie 2010

Jovis handmade beauty





















Tot de pe Breslo am comandat niste cosmetice bio, realizate de catre Jovis, devenita intre timp deja experta in ceea ce face :). Preferatul meu ramane sapunul anticelulitic cu cafea, care mi se pare un foarte bun exfoliant pentru zonele afectate de celulita. Partea proasta e ca se consuma cam repede, mai ales daca devii dependenta de el si il folosesti zi de zi ( cu toate ca nu trebuie sa uitam ca exfolierea e suficienta daca se realizeaza de 2 ori pe saptamana).

Pretul unui sapun este de 8-9 ron, iar gramajul este de aprox. 100 de grame.

Un alt produs excelent este untul de cacao 100% vegan! Eu il folosesc pe post de crema de corp atunci cand stau la soare vara, pe post de crema pentru cuticule, balsam de buze, crema pentru calcaie, etc.

Pretul untului de cacao este de 12 ron pentru o cantitate de 100 de grame!

Eu zic ca e foarte ieftin si merita!
Eu zic ca merita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu