Lista mea de bloguri

duminică, 24 octombrie 2010

home made soaps




Anul acesta de Pasti am primit un cadou care m-a impresionat in ciuda naturii sale-e vorba de 2 produse cosmetice facute manual de niste tineri romani.Niciodata nu am crezut ca o sa am o parere atat de buna despre niste cosmetice atat de ieftine dar iata ca am trait sa o vad si pe asta.Si pentru ca dragostea a fost atat de mare nu m-am putut abtine sa nu o intreb pe cea care m-a cadorisit cu divinele lucrusoare de unde le-a luat.Raspunsul evident nu o sa il tin doar pentru mine, motiv pentru care stampilez linkul celor de la Skinosphere . Au putinele produse pe stoc dar sunt sigura ca la cerere se poate impaca orice doritor.Din cate am inteles, cei 2 tineri care le prepara -1 boy &1 girl- sunt foarte degajati si de treaba asa ca nu vad cum s-ar supara daca ar fi asaltati cu intrebari.
Evident, ulterior au urmat alte comenzi personale, in urma carora am achizitionat sapunuri cu lacrimioare, trandafiri, frezie, levantica...toate au fost superb ambalate si extrem de delicate cu pielea. Preferatul meu a fost Smoky Love, sapunul in 3 nuante rozalii, cu aroma de trandafiri, decorat chiar cu petale sfaramate de trandafir natural uscat.O minunatie!!!

Preturile sapunurilor se invart in jurul pretului de 12 lei iar greutatea unui produs este de 100 de grame.
Eu zic ca merita sa aruncati macar o privire pe www.breslo.ro/Shop/skinosphere si sa va delectati simturile cu aceste minunate produse cosmetice realizate manual!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu